FAQ – Często zadawane pytania

Jak mogę zakupić bilety za pośrednictwem strony interticket.pl?

Po wejściu na stronę interticket.pl lub którąś z subdomen (adres.interticket.pl), zakup przebiega w następujących krokach:
- Wybór interesującego nas wydarzenia, użycie przycisku „kup bilet”;
- Wybór miejsca z planu widowni/wybór ilości biletów, które chcemy zakupić potwierdzany przyciskiem „do koszyka”;
- Wybór kategorii biletu/biletów lub ewentualna modyfikacja zamówienia;
- Sprecyzowanie metody płatności, wybór banku z listy zatwierdzany przyciskiem „do płatności”;
- Uzupełnienie danych klienta i użycieprzycisku „dalej”;
- Akceptacja warunków zakupu na stronie podsumowania zakończone użyciem przycisku 'zamawiam i płacę';

- Przekierowanie na stronę banku;
- Po zatwierdzeniu płatności system przekierowuje Państwa z powrotem na stronę interticket.pl.

Podczas dokonywania zakupu biletów zalecamy korzystanie z najnowszych wersji następujących przeglądarek:
- Google Chrome
- Mozilla Firefox
- Opera

Używanie zalecanych przeglądarek zapewni prawidłowe wyświetlanie i działanie strony oraz większe bezpieczeństwo podczas procesu opłacania biletu.
 

Ile trwa czas koszyka?

Czas koszyka wynosi 15 minut. Jest to czas, w którym system oczekuje na rozpoczęcie transakcji. Jeżeli to nie nastąpi – system zwolni wybrane miejsca i udostępni je do ponownej sprzedaży.
 

Jak mogę dokonać płatności za bilety?

Oferujemy następujące metody zapłaty za bilety:
- przelew natychmiastowy*1 (czas na zaksięgowanie wpłaty: 1 godzina)
- płatność kartą kredytową
- przelew bankowy*2 *3 (czas na zaksięgowanie wpłaty: 48 godzin)

W przypadku braku zaksięgowanej wpłaty – zwalnia bilety i udostępnia do ponownej sprzedaży.

*1 Płatności natychmiastowe (pay-by-link) za pośrednictwem PayU (lista banków dostępna pod adresem: http://www.payu.pl/nasi-partnerzy) oraz transakcje za pomocą serwisu PayPal.

*2 UWAGA! Przelewy krajowe (zwykły przelew bankowy) nie są księgowane w weekendy oraz dni ustawowo wolne od pracy. Jeżeli dokonują Państwo zakupu w piątek lub dzień poprzedzający święta wolne od pracy i istnieje ryzyko, iż pieniądze nie wpłyną w czasie 48 godzin, zalecamy użycie płatności kartą bądź płatności natychmiastowej PayU/PayPal.

*3 Z uwagi na długi czas realizacji płatność za pomocą zwykłego przelewu jest wyłączana 4 dni przed wydarzeniem. Nadal można nabyć bilety opłacając je przy użyciu innych metod płatności.
 

Chcę dokonać płatności za pomocą karty, które dane muszę wpisać?

Aby skorzystać z płatności kartą, prosimy upewnić się, że ta usługa jest dostępna w Państwa banku i/lub aktywowali ją Państwo.

Jeżeli usługa jest aktywna i wybrali Państwo tę opcję płatności należy uzupełnić następujące dane:
- wybrać typ karty
- wpisać numer karty (16-cyfrowy numer z przodu karty)
- wpisać datę ważności karty w żądanym formacie (dostępna z przodu karty)
- wpisać numer CVV2/CVC2 (3-cyfrowy numer obok miejsca na podpis z tyłu karty).
 

Mam problem z dokonaniem zakupu, co zrobić?

W przypadku wystąpienia problemów podczas dokonywania zakupuprosimy nie ropoczynać kolejnej transakcji przed skontaktowaniem się z naszą skrzynką info.
Prosimy o przesłanie krótkiego opisu zaistniałego problemu z zaznaczeniem, w którym momencie dokonywania zakupu się on pojawia.
Ułatwi to znalezienie przyczyny niepowodzenia i znacznie przyspieszy czas, w jakim uda się ów problem rozwiązać.

 

Czy na stronie są dostępne rabaty/zniżki?

Dostępność rabatów/zniżek jest całkowicie zależna od Organizatora wydarzenia. Jeżeli oferuje On możliwość internetowego zakupu biletów ulgowych na dane wydarzenie to takowe będą dostępne na naszych stronach.
Niejednokrotnie Organizatorzy oferują niższą cenę w przypadku wcześniejszego zakupu biletu na wydarzenie (tzw. przedsprzedaż).
 

Kiedy następuje finalizacja zakupu?

Zakończenie procesu zakupu następuje w momencie otrzymania przez klienta potwierdzenia dokonania zakupu.
Od tego momentu bilet jest własnością Klienta.

Jest to wiadomość zawierająca szczegóły dotyczące wydarzenia oraz odnośniki do biletów elektronicznych w formacie PDF.
Aby otworzyć plik PDF może być konieczna instalacja programu Adobe Acrobat.

 

Mimo sfinalizowania transakcji nie mogę odnaleźć biletów na skrzynce pocztowej, co zrobić?

Potwierdzenie dokonania zakupu wraz z biletami jest wysyłane ze zautomatyzowanej skrzynki pocztowej w momencie zaksięgowania wpłaty na koncie. Jeżeli potwierdzenie nie pojawiło się w wśród wiadomości odebranych, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM. W przypadku braku biletów także tam, prosimy o kontakt z naszą skrzynką info.
 

Co mam zrobić po otrzymaniu potwierdzenia zakupu? Co zabrać na miejsce wydarzenia?

Po otrzymaniu potwierdzenia dokonania zakupu należy wydrukować wszystkie otrzymane bilety elektroniczne. Każdy z nich ma unikalny kod kreskowy i upoważnia do jednorazowego wejścia na wydarzenie.
Prosimy unikać drukowania w trybie ekonomicznym, gdyż niejednokrotnie uniemożliwia to prawidłowe odczytanie kodu kreskowego. Zaleca się także wizualną kontrolę biletów po wydrukowaniu, gdyż na miejscu wydarzenia może nie być możliwości ponownego wydruku.
W momencie finalizacji zakupu bilet staje się własnością Klienta i do Niego należy obowiązek zabezpieczenia go przed dostępem osób trzecich.

W przypadku, gdy bilet trafi w niepowołane ręce i jego kopia zostanie zeskanowana za pomocą czytnika na miejscu wydarzenia zanim zdążą Państwo tam trafić, wejście za pomocą kolejnej kopii będzie niemożliwe.

Organizator, ani InterTicket nie ponoszą odpowiedzialności za nieprawidłowe zabezpieczenie kopii biletu przez Klienta.
 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zakupione bilety?

Oczywiście. Aby otrzymać fakturę VAT, prosimy przesłać na adres info@interticket.pl wiadomość z potwierdzeniem zakupu biletów za pomocą opcji „przekaż dalej” dopisując na początku wiadomości prośbę o wystawienie faktury i dane potrzebne do jej wystawienia.
Faktura zostanie wygenerowana i przesłana drogą elektroniczną w przeciągu kilku dni roboczych.
 

Czy mogę zwrócić bilet zakupiony na stronie InterTicket.pl?

Zgodnie z Warunkami zakupu, zwroty biletów będą przyjmowane wyłącznie w przypadku odwołania, zmiany daty i miejsca imprezy oraz w przypadku, kiedy impreza znacznie odbiega od jej pierwotnej formy.

Zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 roku), kupującemu bilety nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, o którym mowa w art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.

W szczególnych przypadkach prosimy o kontakt mailowy z naszą skrzynką info (info@interticket.pl). Zaznaczamy jednak, iż ostateczna decyzja odnośnie zwrotu należy do Organizatora wydarzenia.
 

Gdzie stacjonarnie mogę zakupić bilety na wydarzenia dostępne w ofercie InterTicket?

Lista punktów sprzedaży dostępna jest tutaj.


 

Figyelem! A vásárlási időkorlát hamarosan lejár!
becsült lejárati idő:
00:00

tétel a kosárban

összesen:


Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!